+ BIG . offarchitecture . PARC . new multidisciplinary research centre .  Paris

Choozz

Choozz

Choozz is een onderzoekspanel dat zich met name richt op jongeren en is onderdeel van Servey Sampling International (SSI). Via de website van Choozz kunt u, uw mening geven over muziek, games en nog vele andere onderwerpen. Choozz heeft dan ook een groot aantal bedrijven, overheden en maatschappelijke instellingen waarvoor zij enquêtes verzorgen.

Lees meer ...

Inschrijven bij Choozz

Inschrijven is gratis en is in een paar stappen geregeld. De minimale leeftijd om te mogen deelnemen is 14 jaar. Jongeren tussen de 14 en 18 jaar hebben toestemming van een ouder of wettelijke voogd nodig. Tijdens de registratie worden de volgende gegevens van u gevraagd: Geslacht, Voornaam, Achternaam en E-mailadres. Hierna ontvangt u een mail met een activatielink. Om uw lidmaatschap te bevestigen, vraagt Choozz enkele aanvullende gegevens zoals: Geboortedatum en land. Als laatste stap dient u een wachtwoord te bedenken waarna u lid bent. Vanaf dat moment ontvangt u per mail enquêtes en kan het geld verdienen beginnen.

Enquête aanbod

Choozz biedt enquêtes aan over diverse onderwerpen. Onderwerpen die u kunt verwachten zijn: gadgets, apps, diensten, internet, relaties, kleding en films. Om enquêtes te ontvangen die aansluiten bij uw interesses vraagt Choozz om aanvullende gegevens zoals: woonplaats, arbeidsstatus en uw gezinssituatie.

Het aantal enquêtes dat u gaat ontvangen laat zich lastig voorspellen. Dit is namelijk sterk afhankelijk van uw profiel. Wanneer u – volgens Choozz – binnen de doelgroep van de enquête valt, zult u deze enquête ontvangen. Om zoveel mogelijk enquêtes te ontvangen raden wij u aan uw profiel zo volledig mogelijk aan te vullen.

Beloning

Choozz vindt uw mening belangrijk en beloont u hier graag voor. Gemiddeld genomen zijn er per ingevulde enquête 25 of 50 punten te verdienen. Elke punt is een cent waard. Dit betekend dat u per enquete tussen de 0,25 en 0,50 euro spaart. Bij het bereiken van 1000 punten kunt u deze omwisselen voor een waardebon van bijvoorbeeld: Zalando, Bol.com, VVV of Hema.

Trouwe leden worden extra beloond. Ieder kwartaal maken alle actieve leden kans op 2.000 euro zonder hier een extra handeling voor te verrichten. Dat Choozz deelnemers echt beloont, blijkt uit de onderstaande ervaringen:

 

“Inmiddels € 450 verdeeld tussen mijn zoon en mijn 2 stiefzoons. Prijs was voor mij een verrassing en voor hun nu ook, haha. € 750 zal apart gezet worden en de rest zal in de vakantie besteed worden. Met vriendelijke groet, Frans V.” winnaar 1e kwartaal 2014

“Ik ben erg blij met deze verrassende geldprijs! Op weg naar financiële onafhankelijkheid en vervroegd pensioen, gebruik ik het geld om een extra aflossing te doen op onze hypotheek. Die komt daardoor heel mooi onder de ton. Nogmaals mijn dank voor de prijs en de afhandeling!” Yvonne M. winnaar 2e kwartaal 2013.

“Het prijzengeld komt héél goed van pas voor wat renovatiekarweitjes in huis. Van harte bedankt, en doe zo voort met de interessante enquêtes!!!!” Michiel v. G. winnaar 4e kwartaal 2012.


Ervaringen


Plaats een review

url Ja, ik wil enquêtes invullen »

Aantal reviews 0
Aantal enquêtes
Beloning
Gebruiksvriendelijkheid
Geld
Waardebonnen
Prijzen
Goede doelen